Известие

Collapse
No announcement yet.

Отново си закачих пин 15

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
    Не са 0. На моите не играят. Значи поне много на 1
    Най-вероятно твойто клатене няма нищо общо с дискутирания проблем присъщ основно за модели от '98, '99 и то 2.0TS, пак си недоразбрал и недочел, трябваше мен да цитираш.

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от Доко Покажи съобщение
      Най-вероятно твойто клатене няма нищо общо с дискутирания проблем присъщ основно за модели от '98, '99 и то 2.0TS, пак си недоразбрал и недочел, трябваше мен да цитираш.
      Ами има още една 1.8/99 - станаха две вече
      Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
      156 1.8TS 16V (01.2001)
      147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
      0879369082

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от Alamo Покажи съобщение
        Интересни хора. Склонни са да дадат 1000+++ лева за смяна на принципа проба-грешка и да им седи проблема отколкото да дадат 200лв + за гориво и решаване на проблема. Наистина не разбирам Аз лично в момента в който някой ми потърди, че има 100% оправия на проблема, паля колата и отивам. За сега само ОЕМ твърди, че е намерил решение, ама аз отзиви от колеги ходели при него не съм чел, не изключвам и варианта доволните от ОЕМ въобще да си нямат и представа за този форум.
        Как да има като всички форумни коли от региона на 99% са дизели. Бензинките с този проблем са малко и момчетата не пишат по форума. Ела, ще ти дам да покараш моята която е 97-ма 1.8 тс от първите и проблемни серии. Ако заклати и за момент ще те черпя каквото кажеш.

        Само за протокола: аз не агитирам доволните си клиента да влизат във форума и задължително да ме похвалят колко съм велик, както иначе не ни е чужда тази практика тук

        Аз ви предлагам помощ, вие си правите сметката. Който не му се дават пари си свиква с проблема и това е. Имал съм и такива случаи. Предлагам варианта, даже му го демонстрирам, клиента го вижда, че всичко е на ред и ми казва... "нека върнем оригиналното състояние, че сега не ми се дават пари". Та като не ви се дават пари какво се оплаквате? Решението не е просто и няма да се оправи докато не смените половината мотор или просто не се коригират отклоненията софтуерно
        Last edited by oem; d.m.y г., 00:07.
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #34
          Тази тема за клатещите обороти е дискутирана многократно.
          Още в първите си постове преди години предполагах, че проблема е в софтуеара, но тогава колегата ОЕМ не беше съгласен, сега виждам, че има градация в мнението му.
          SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

          Comment


          • #35
            По принцип не е проблем на софтуера това нещо, но както и да е.
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #36
              ОЕМ в #17 си написал, че е нужна лека софтуерна корекция??? Обясни за какво става въпрос, моля.
              SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

              Comment


              • #37
                Последно сега къде е пробелама?
                В софта или не, и аджеба що се получава?
                Щото едно време като е била нова, все пак не ги е клатила? Какво се променя с времето толкова?

                П.П: Пак почна да ги клати при мене, малко е, ама ги поклаща (в диапазона 1000-1200) ... май пак ще го откача тоя пин
                Lancia Delta 1.6 i.e - ex
                Alfa Romeo 156 2.0 TS

                рейтинг фотографов

                Comment


                • #38
                  А бе никой не знае къде е проблема, все още схемата е "проба-грешка".

                  Comment


                  • #39
                    Достатъчно съм казал по темата.

                    Мога единствено да потвърдя, че ако всичко по мотора е на ред системата ще работи правилно. Когато има леки отклонения проблемите започват. За това следващите версии на моторния блок след 99-та година са със съвсем различен алгоритъм при управлението на дросела. Софтуерня блок който поддържа празния ход няма нищо общо с този който е при твоята кола. Просто вече е по-добре измислен. За старите версии обаче няма оригинален ъпдейт от фиат. Просто защото и те също работят добре с изправни части по-мотора.

                    В общи приказки това мога да кажа.
                    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                    Comment


                    • #40
                      Искаш да кажеш, че в моят случай проблема не може да е от софтуеъра? Така като се замисля остана да сменя двигателя с надежда, че ще спре да клати защото само той остана.
                      SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

                      Comment


                      • #41
                        Ти си със старото ЕКУ, с тъпите управления.
                        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                        Comment


                        • #42
                          Значи е за боклука италианската кошница! Това е най-бъгавият автомобил който съм карал или притежавал в живота си. Ако италианското правителство спре да финансира ФИАТ и Алфа Ромео ще изчезне картата на автомобилите.
                          SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от BLUE1 Покажи съобщение
                            Значи е за боклука италианската кошница! Това е най-бъгавият автомобил който съм карал или притежавал в живота си. Ако италианското правителство спре да финансира ФИАТ и Алфа Ромео ще изчезне картата на автомобилите.
                            А бе ти още ли не си откачил кабела?
                            Last edited by Доко; d.m.y г., 13:35.

                            Comment


                            • #44
                              Отдавна съм го откачил, ама то има и друг бъг- паленето сутрин!
                              SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

                              Comment


                              • #45
                                Снощи открих темата за този пин 15 едва дочаках сутринта да го резна 7 години мъка заради едно кабелче.Хиляди благодарности на колегата който го е открил. Сега ако има нещо и за сутрешното палене втори като него няма да има.

                                Comment

                                Working...
                                X